poniedziałek, 20 listopada 2017

To ja chcę grać cymmeryjskim barbarzyńcą!

Sesja w Conana, w którą miałem pograć u Stinga, została wprawdzie przełożona na nieokreśloną przyszłość, ale ja już z góry mówię, że chcę grać potężnym Cymmeryjczykiem. Pierwszy! Zaklepuję to tutaj, żeby było na piśmie ;) Zacząłem nawet sobie rozpisywać statystyki, ale mi się Tężyzna nie zmieściła w rubryczce, więc Wam nie pokażę.

Zamiast tego zobrazuję może, na jakim formularzu rozpisałem postać. To na razie tylko propozycja tłumaczenia. Wzór jest podkradziony ze strony Modiphiusa, tylko ze skąpstwa pozbawiłem go kolorowego tła. Zajęło mi to w sumie dwa dni, więc się nie śmiejcie! Jak zwykle na pewno gdzieś się pomyliłem albo coś błędnie zrozumiałem, dlatego jak będziecie mieli uwagi, to będę ogromnie wdzięczny.

Karta postaci, strona 1

Karta postaci, strona 2

Karta postaci, strona 3

Cały dokument w pdf jest tutaj. Nazwijmy, go wersją gamma 0.88.

Podziękowania i ukłony dla Beama i KFC! Oraz - zdaje się dla Sejiego - gdzieś tam pociągającego za sznurki ;) Hydra RPG, w rzeczy samej! Mówisz do jednego, a drugi ci odpowiada... ;)

6 komentarzy:

  1. Rozbujałeś się z tymi kartami;) W sumie to zazdroszczę, że takie ładne rzeczy robisz, ja ostatnio się poddałem z kombinacjami i karty postaci przygotowuję w notatniku (przynajmniej oldskulowa stylistyka mi wychodzi).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne to robię tylko tłumaczenia (jak wyżej). Lubię ładne. A karty to taka erpegowa pokuta za niepotrzebne angażowanie się we wszelkie dyskusje :) Mają prawie zerową oglądalność, nie wywołują emocjonalnych dyskusji, ale przynajmniej kiedyś mogą się komuś przydać.

      Usuń
  2. Za nic nie pociągałem, konsultowałem jedynie z wolnej stopy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chcę wiedzieć, na czym owe konsultacje polegały... ;)
      Grunt, że poprosiłem o pomoc, a dostałem jej nawet więcej, niż się spodziewałem. Super. Dzięki i za Twoje wolne stopy! :)

      Usuń
  3. Proszę. :)
    Konsultacje wyglądały mniej więcej tak: "Wsadź se swój "sukurs" w rzyć". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to są właśnie te technikalia, o które nie śmiałem nawet prosić :)

    OdpowiedzUsuń