Jak być może zauważyliście, w zakładce bloga pt. Metamorphosis Alpha pojawiły się nowe matryce heksagonalne. Dodałem wersję z numerami pól oraz wersję dla graczy, którzy nie zdają sobie sprawy z wielkości i rozmiarów ich "świata". Kwestię widoczności ścian kadłuba czy windy okrętowej zostawiam arbitrom.
17 szablonów z oznaczeniami pól możecie pobrać stąd >
Podkład dla niedowidzącego mappera dostępny jest tutaj >
Ponadto, lekko poprawiłem stare szablony - pogrubiłem w nich linie i pozmieniałem kilka drobiazgów. Ostatnia wersja dostępna jest pod tym linkiem >
EDIT: a tutaj jeszcze jedna wersja, z mocno pogrubionymi liniami - jakby ktoś korzystał z kredek świecowych ;) Wykonana na specjalne życzenie Seji'ego.
EDIT: a tutaj jeszcze jedna wersja, z mocno pogrubionymi liniami - jakby ktoś korzystał z kredek świecowych ;) Wykonana na specjalne życzenie Seji'ego.
Konkurs
Co prawda ostatnio Beamhit ogłosił swój konkurs, na podręczniki do MmA, ale może Was tam przerazić obecność silnej konkurencji. Chociażby ja sam zamierzam wziąć w nim udział i zdobyć pierwszą nagrodę! Ale nie ma tego złego. Jako, że - jak zakładam - wygram dzięki temu nadprogramowy egzemplarz gry, łaskawie mogę oddać swój własny.
Zasady konkursu:
- Należy zaprojektować jeden dowolny pokład Wardena - czyli pomalować mapkę i opracować klucz.
- Dobrze, jakby na mapie pojawiły się takie elementy, jak strefy radiacji, miejsca gdzie można znaleźć opaski kodowe oraz wejścia do "lochów" czy na inne pokłady.
- Dodatkowe punkty będzie można zebrać także za tabelkę z losowymi przygodami, pasującą do przedstawionej wizji świata gry. Tabelka nie jest obligatoryjna. Zaproszenie do pomocy przy kolorowaniu mapki dziecka nie byłoby złym pomysłem.
- Nie jest potrzebna znajomość systemu, ani zgodność z wizją twórcy gry. Warden od 300 lat dryfuje w przestrzeni kosmicznej po napotkaniu chmury tajemniczej radiacji. Wszystko w środku uległo zniszczeniu, zmutowało lub - w rzadkich wypadkach - przetrwało bez widocznych zmian i dostosowało się do nowych warunków. To wszystko, co musicie wiedzieć. Poza tym możecie podejść do sprawy tak kreatywnie, jak tylko macie ochotę.
- Szablony do rysowania map podlinkowałem powyżej.
- Technika wykonania plansz jest całkowicie dowolna. Przyjmuję skany w tiffie, jpegu i bmp, jak również pdfy i cdry.
- Najciekawsze prace zostaną opublikowane na Innych Światach - chyba, że autor wyraźnie sobie tego nie będzie życzył.
- Prace, opatrzone w dopisek WARDEN, należy nadsyłać na adres siedziby zarządu Innych Światów, tj. na: wujtruj@poczta.onet.pl. Termin nadsyłania prac: 30.03.2017. Wyniki ogłosimy w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
Nagrodą jest podręcznik do gry, wraz z przygodą Mordercza Mila, wydany przez k6 trolli. Na stronie tytułowej mogę zamieścić dowolną dedykację, nieprzekraczającą limitu 99 znaków. Książka zostanie wysłana na mój koszt pocztą lub przekazana osobiście w Lublinie.
Zwycięzcę konkursu wyłoni komisja sędziowska, złożona z czterech brodatych sandboxerów:
1. Adam - redaktor bloga Konkwistadorzy Chałwy
2. Jarl frå Oslo - redaktor bloga Inspiracje
3. Wolfgang Schwartzenatter - redaktor bloga Fear and loathing in the Old World
4. Oel - erpegowy powsinoga (sekretarz komisji)
Jeszcze jedno - jeśli przybyliście tu z grupy PiP zagrajmy w RPG, a nie widzieliście jeszcze tego bloga, to witam serdecznie! ☺ I na odwrót - jeśli jesteście czytelnikami Innych Światów, a chcielibyście pogadać na Facebooku o erpegach, nie omieszkajcie sprawdzić:
https://www.facebook.com/groups/panowie.panie.rpg/
A zatem, Panie i Panowie, kredki w garść!
Czas: start.
Spieszę donieść, że skład jury uzupełnił Adam z konkurencyjnego bloga Konkwistadorzy Chałwy. Czekam na kolejnych odważnych refereesów.
OdpowiedzUsuńCo znaczy "konkurencyjnego bloga"? Od początku piszesz o "konkurencyjności". Nie kumam. A nie boisz się, że ktoś od nas coś napisze i ma MA z palcem w d? ;) (gruuuby joke). Jutro gramy Key, ja i Robert, jak wylosuję mutanta z OD&D na kMilion, to Ci wyślę.
OdpowiedzUsuńKey planuje może wrócić do blogowania? Pisał fantastyczne posty, brakuje mi ich.
UsuńTakie żartobliwe słówko, żeby było inaczej. Nie dopatruj się głębi. Dyć gdzież mnie konkurować z takimi Konkwistadorami, czy tym bardziej Inspiracjami.
UsuńA wysyłaj, wysyłaj. Tylko mapki, bo mutantów to do Beamhita.
@Adam
UsuńWierz lub nie, jutro się we 3 leciusieńsko napierdolimy i podejmiemy decyzję czy Key zechce - tzn. czy będzie musiał ;)
Jeśli "powrót Keya" ma zależeć od ilości spożytego alkoholu, to ja się mogę dorzucić. Gdzie mam przelać? ;)
UsuńSuper robota z obróbką map - bardzo fajne (to też serio).
OdpowiedzUsuńDzięki - czekam na "feedback" czy się do czegoś nadają. M.in. stąd konkurs.
UsuńIm więcej ludzi będzie pisać o sandboxie/retrograch, tym więcej osób się tym zainteresuje i tym więcej osób będzie czytać nasze blogi. Vide OSR na Zachodzie. Działamy na zasadzie symbiozy ;)
OdpowiedzUsuńKonkwistadorzy Chałwy to nie blog konkurencyjny tylko symbiotyczny.
UsuńMiałem ochotę na moim blogu napisać, że na pewno wygram konkurs Oela i zorganizować własną konkurencję, w której nagrodą byłby wygrany przeze mnie podręcznik do MA.
OSR, no właśnie :( [smutek dla nie kumatych]
UsuńOSR wypluł mnóstwo takich sobie materiałów, ale kilka produktów naprawdę mi się podobało (jak Yoon-Suin czy reedycja Carcosy).
UsuńAdam, OSR wypluł, jak to trafnie określiłeś, k6 fajnych rzeczy + Carcosa. Reszta jest milczeniem :)
UsuńGdybym miał więcej czasu, to bym się zgłosił do konkursu i go wygrał, a tak to zostaje zgłosić się do żiri. Oczywiście, jeśli się kwalifikuję. I jeśli jest jeszcze miejsce, historia rpg a'la polonais zna przypadki, kiedy w konkursie było więcej jurorów niż uczestników. Wymóg formalny posiadania egzemplarza MA spełniam.
OdpowiedzUsuńJa za Wolfgangiem. Zgłaszam się super sprawnie. Jestem w Judge?
OdpowiedzUsuń@Wolf, Jarl
OdpowiedzUsuńSuper, dzięki, dopisuję Was do listy Dziadziów. Ojcze, tylko podeślij mi proszę na maila jakiś kontakt, gdzie będę Ci mógł przesłać te tysiące nadesłanych prac :) Do Wolfganga już mam.
Dobra, skład sędziowski uważam za optymalny i wystarczający. Zamykam listę, bo zaraz nie będzie komu kolorować mapek. :)
OdpowiedzUsuń