Cytadela elfów

Podczas którejś sesji moi gracze natrafili na ruiny cytadeli. Na powierzchni zostały po niej tylko gruzy. Podczas eksploracji natrafili jednak na wejście do lochów. Z generatora wylosowałem charakter ruin, budowniczych, stan zachowania, wygląd, zagrożenia itd. Nie miałem żadnej gotowej mapki, więc układ pomieszczeń losowałem rzucając kostką. Ekipa zeszła do podziemi i zaraz w pierwszej komnacie (H) natrafiła na 3 ghule, z którymi odbyła ciężką potyczkę. Gdy zaczęły zjawiać się następne stwory, drużyna zwiała na powierzchnię i więcej się tam nie zapuściła. Awanturnicy wylizali się z ran, zaangażowali się w inne wątki, ale na eksplorację rzeczonego lochu postanowili jeszcze poczekać.

Dla mnie jest to świetna okazja, żeby pobawić się formą podziemnej lokacji. Powymyślać kolejne poziomy, opisać niektóre komnaty, stworzyć tabelę spotkań losowych itd. Drużyna kiedyś tam zejdzie i chciałbym, żeby loch dostarczył im atrakcji na wiele sesji.

Postaram się raz na jakiś czas zamieszczać tutaj postępy w moim projekcie. Może ktoś wpadnie na jakiś pomysł i mnie zainspiruje. Może powie mi, gdzie leży błąd, co może nie wypalić itp. Zachęcam więc do zamieszczania komentarzy. Wszystkie sugestie wezmę pod uwagę i za wszystkie z góry serdecznie dziękuję.


1. Mapy


A - Sala Pamięci
B - katakumby
C - archiwum
D - magiczna biblioteka
E - sale eksperymentów magicznych
F - laboratorium alchemiczne
G - zejście na poz. II
H - szatnia
I  - pomieszczenie gospodarcze
J - oratorium
K - mauzoleum botaniczne
L - wyjście do arboretum
M - okno z widokiem na kanion
N - czytelnia
O -  skryptorium
P - tajne archiwum
Q - wyjście z poz. II na powierzchnię




A - wejścia na poziom I
B - magazyn podzespołów i półproduktów
C - dział kseno-liofilizacji
D - komnaty rejestrów
E - magazyn surowców organicznych
F - magazyn produktów spożywczych
G - chłodnie
H - magazyny kruszczów i surowców mineralnych
I - zbrojownie
J - suszarnie
K - wyjście do Wielkiego Donjonu
L - zejście na poz. III
M - zejście do piwnic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz